top of page

Effect Grand Victoria, august 2022

Actualizată în: 4 iun. 2023

"Salutare!

Effect Grand Victoria - Sunny Beach.

- Am ajuns la hotel in jur de 8 dimineata, parcarea era mica, undeva la vreo 20 de locuri. Eu am rezolvat, cu un mic tips. Cine nu rezolva parcheaza la Hotel Grand Oasis, nu este mult de mers de acolo (vreo 600 m), dar nici ok nu cred ca este. In fine, la mine a fost ok. Check in-ul l-am facut imediat, in jur de 9 aveam gata camera, probabil am avut noroc. Am vazut multe persoane care au asteptat pana la 14;

- Camerele mari, curate, AC, minibar se umple zilnic (2 beri, 1 suc, 1 apa). Baia e ok, curata. Prosoapele se schimba zilnic daca sunt lasate jos, asternuturile a 3-a zi. Se face curat zilnic;

- Mancarea buna, chiar foarte ok. Am vazut multe review-uri negative in ultimele saptamani si ma asteptam la mai rau, dar, din punctul meu de vedere este foarte ok. Nu am auzit pe nimeni cu probleme. Curatenia la masa este putin superficiala, dar problema e ca daca se ridica cineva de la masa, se aseaza imediat altcineva. Ei incearca sa acopere toate mesele, dar sunt putini angajati si e cam imposibil. Nu le iau apararea, pe noi nu ne-a deranjat sa strangem niste urme, sau altceva...fie asta e problema noastra. Restaurantul este mic, avand in vedere numarul de oameni cazati, dar niciodata nu s-a format coada sau nu am gasit masa. Nu am asteptat niciodata niciun minut. Poate am avut noroc;

Se poate manca afara, la terasele de la piscina, fara probleme. Zilnic lumea a iesit si a mancat afara fara nicio problema, inclusiv noi am facut asta de cateva ori. Nimeni nu zice nimic, auzisem contrariul pe aici;

- Exista 2 baruri la piscina in care se servesc aceleasi bauturi ca peste tot. Apa, suc, bere, vin, cocktail-uri, vodka, wiskhey, gin, etc. Aceleasi bauturi, mai lungite, dar ok. Personalul foarte ok, cativa stiu si romana, chiar se straduiesc sa vorbeasca cu tine in romana, ceea ce mi s-a parut foarte de bun gust, avand in vedere ca majoritatea turistilor au fost romani;

Mai au 2 frigidere cu inghetata, 1 la fiecare bar de la piscina, de la care se poate servi singur cine vrea.

- De la ora 11 pana la 17 parca langa piscina este un loc in care se servete mancare (cartofi prajiti, mici, carnati, chiftele, rosii, castraveti, fructe si ceva crochete etc. Exista si un domn care face clatite non-stop, clatite cu ciocolata;

- Inauntru mai este un bar cu aceleasi bauturi si care mai are prajituri si sandvisuri, care se pot servii toata ziua. Prajiturile mi s-au parut ok, am mancat de vreo 2-3 ori, nu ma omor cu prajiturile dar am auzit "destul de multe laude";

- Plaja. Aici intervine o "mica problema". Ca peste tot se practica prosopul pus pe sezlong cu noaptea-n cap. Asta nu ar fi o problema (si eu m-am dus in fiecare zi pe la ora 7 si am gasit de la randul 3 in spate), dar a fost ok. Nu e musai sa stau pe sezlong cu picioarele in apa. Problema a fost ca dimineata la prima ora a trebuit sa stau la receptie ca sa iau "un tichet" pentru sezlonguri (2 sezlonguri + 1 umbrela). Eu am luat, in fiecare zi (sunt matinal de fel) dar multi nu au prins, ceea ce nu a fost ok. "Sunt cu numar limitat". Nu stiu exact cate sunt, dar stiu ca la ora 8 nu mai exista "tichet";

- Beach-bar nu exista, chiar daca pe toate site-urile exista. Dar din nou, pentru noi nu a fost o problema pentru ca nu e mare lucru sa te duci la barurile de la piscina si sa cari de acolo. Plaja fiind practic langa hotel (cativa metri);

- Piscina este destul de mica, dar ok. Eu nu am stat decat putin in prima zi, in rest deloc. De cate ori treceam nu a fost niciodata full;

- Activitati pentru copii, seara la 8:30 in spate, langa parcare este o scena pe care se danseaza, se canta si se distreaza copiii, timp de o ora (chiar daca unii pe aici au zis ca sunt slabi, nu a fost chiar asa). Apoi exista si pentru adulti. Ziua se picteaza pe fata copii, la piscina, se joaca polo, se danseaza;

- Am scos bani de la 2 bancomate cu Revolut (Fiabank si IABank) fara comision;

- Nessebar, am fost cu vaporasul (se gaseste la 10 min. de hotel, pontonul din dreapta ) 15 leva adult, 5 copil (aveti o poza cu detalii ). Ne-am intors cu autobuzul, 2 leva de caciula. Merita o vizita.

Cam asta a fost in sejurul nostru, ma asteptam la mai rau avand in vedere review-urile, dar oricum noi ne "pliem" pe orice fel de hotel. Nu merg la mare ca sa caut nod in papura, merg sa ma simt bine.