top of page

Sunrise Blue Magic, august 2023

"Dragi prieteni, a trecut încă un concediu frumos în Bulgaria. De câțiva ani alegem să ne petrecem concediul de vară aici chiar dacă ulterior mergem câteva zile și pe meleagurile noastre: mare, munte sau Dunăre.

Anul acesta, pentru a două oară am ales Sunrise Blue Magic Resort din Obzor. Am fost aici anul trecut și pentru că ne-a plăcut am repetat experiența. Alegem de obicei luna iulie pentru ca vremea să fie perfectă, deci plin sezon.

În acest an am ales agenția Travel Planner și pot spune că voi rămâne client fidel. Chiar este o agenție care se respectă și te respectă ca și client. ( Primești mesaj înainte cu câteva zile prin care îți reamintesc de vacanță, rute, curs leva și actele necesare, în dimineața plecării primești mesaj prin care îți urează drum bun, iar apoi un mesaj în dimineața întoarcerii acasă).

Hotelul este frumos, curat și foarte aproape de plajă ( treci pe o potecă de lemn și ești pe plajă). Acesta categoric este un aspect care contează pentru o familie cu copii mici.

În momentul în care ajungi primești brățări pentru a te putea bucura de facilitățile hotelului, iar camera o primești imediat ce este gata ( relativ repede. Noi am ajuns dimineața, iar la ora 12 eram în cameră.) Cert este că nu este neapărat un impediment deoarece ai brățara pe mâna și ești deja oaspetele lor.

Deși este al doilea concediu petrecut aici, pentru noi trece rapid pentru că ne place maxim. ( La anul fata vrea tot aici )

Hotelul este curat, aproape de plajă, barul este aprovizionat în prima zi ( bere, suc, apă), iar apoi aprovizionarea este doar cu sticle cu apă. Ai trei mese, gustări, înghețată, practic găsești de mâncare în orice moment al zilei.

Au și cine tematice, dar noi am preferat să servim masa ca orice oaspete, în restaurantul lor. Aici mâncarea este proaspătă și diversificată. Și cel mai mare pretențios găsește ceva.

Camera noastră a fost cu vedere la mare. O cameră mare, cu două paturi matrimoniale, unul imens și unul puțin mai mic, pentru copii. Totul alb și curat.

Au două piscine, una pentru adulți și una pentru copii. Cea pentru copii are și tobogane. Sunt gardieni (2,3) cam tot timpul lângă piscină. Dimineața piscina era curățată, aspirată.

De asemenea au un loc de joacă foarte bine structurat. În afară găsești un parc de joacă, iar înăuntru au un corp de clădire amenajat pentru copiii mai mari, iar un alt corp amenajat pentru cei mici.

Animatorii sunt de excepție. Au program atât în timpul zilei, cât și seara. Atât pentru copii, cât și pentru adulți.

Anul trecut scena era amplasată în incinta hotelului, iar acum este pe plajă. Seara au loc tot felul de dansuri, spectacole, reprezentări.

Este un restaurant principal unde servești masa, o terasă afară unde la fel găsești tot felul de gustări, înghețată, băuturi, fructe și chiar mâncare ( hot-dog, hamburger, cartofi pai, pizza, pâine, unt, gem, brânză, roșii, castraveți, pateu...), un minibar de unde te servești singur cu suc, apă, cafea ( chiar lângă piscină), un alt bar pe plajă și un lobby bar în incinta hotelului.

Hotelul are sală de fitness, saună, masaj, play station ( acesta este contra cost), dar noi nu prea am avut timp de ele.

Plaja este cu nisip fin, intrare lină în mare, ideală pentru familiile cu copii.

Parcarea este inclusă în preț.

P.S. A fost ziua soțului și se pare că este un obicei al hotelului să te felicite. Am găsit și în acest an în cameră o felicitare însoțită de o șampanie și două pahare.

Nu sunt fotograf de profesie și nici nu am stat chiar să examineze fiecare detaliu, dar îmi place curățenia și bunul gust.

Las mai jos și câteva poze informative.

Per total eu îl recomand cu drag!

Merită să vă petreceți vacanța aici!

Mulțumesc Litoral Bulgaria pentru că existați, sunteți un grup frumos în care noi, turiștii, găsim informațiile necesare unei vacanțe reușite!

La cât mai mulți membri în comunitatea Litoral Bulgaria!