top of page

Therma ECO Village, 2022

Actualizată în: 5 dec. 2022

„Am terminat un sejur de 6 zile la Hotel Therma ECO Village din Kranevo si pot spune ca a fost o vacanta reusita, am ajuns la hotel la ora 13.00. Am beneficiat de parcare gratuita si, desi camera nu era gata la ora 14.00, ne-au pus bratarile. Apoi am mers la camera mare curata cu prosoape de plaja, halate si papuci ( lenjeria s-a schimbat la 3 zile). Apoi am servit o gustare (pizza, hamburgeri, fructe, inghetata) la barul de la piscina. Plaja este foarte aproape daca iti este lene de mers pe jos cca 200 mp poti lua transport cu masinuta din 30 in 30 de minute, pe plaja exista un bar cu de toate, sezlonguri gratuite pentru toata lumea, apa cu intrarea lina potrivit pentru familii cu copii. La masa pot sa zic ca mancarea nu este foarte diversificata dar destula, se aduce incontinu dar nimeni nu moare de foame. La micul dejun am gasit oua fierte, oua ochiuri, omleta, cateva feluri de branza, fructe, clatite, dulceturi etc., la pranz 2 feluri de supe, 3, 4 feluri de carne, legume, salate la cina peste, carne, salate, fructe ai de unde alege.

Este un complex foarte mare am vazut foarte multi sportivi in cantonamente, fotbal, inot, hochei.

Au diverse activitatii pentru copii, seara program de divertisment care se incheie la ora 22.00. Pentru noi a fost bine, asa ne-am si odihnit.