Therma ECO Village, 2022

Updated: Oct 5

Am terminat un sejur de 6 zile la hotel Therma ECO Village din Kranevo, pot spune ca a fost o vacanță reușită, am ajuns la hotel la ora 13, parcarea gratuita, camera nu era gata la ora 14 ne-au pus brățările, am mers la camera mare curata cu prosoape de plaja halate și papuci, sa schimbat lenjeria la 3 zile. Apoi am servit o gustare( pizza, hamburgeri, fructe, înghețată) la barul de la piscina. Plaja este foarte aproape dacă îți este lene de mers pe jos cca 200 mp poți lua transport cu mașinuța 30 din 30 min, pe plaja exista un bar cu de toate șezlonguri gratuite pt toată lumea, apa cu intrarea lina potrivit pt familie cu copii, la masa pot sa zic ca mâncarea nu este foarte diversificata dar destulă se aduce incontinu dar nimeni nu moare de foame la micul dejun oua fierte, oua ochiuri, omleta, câteva feluri de branza, fructe, clătite, dulcețuri.... etc, la prânz 2 feluri de supe, 3, 4 feluri de carne, legume, salate la cina peste, carne, salate, fructe ai de unde alege.

Este un complex foarte mare am văzut foarte mulți sportivi în cantonamente, fotbal inotat, hochei.

Au diverse activității pentru copii, seara program de divertisment care se încheie la ora 22, pentrut noi a fost bine, asa ne-am și odihnit.