top of page

Effect Grand Victoria, septembrie 2023

"Buna ziua! Tocmai ce ne-am intors dintr-un sejur de 7 nopti la Hotel Effect Grand Victoria, Sunny Beach. Pt inceput pot spune ca per total a fost un concediu reusit cu mari plusuri dar si cateva mici minusuri. In prima zi am ajuns in jur de ora 12 si camera noastra era deja gata, ni s au dat bratarile si am putut beneficia de toate facilitatile desi check-in-ul oficial se face la ora 15. Hotelul pune la dispozitie parcare gratuita atat in incinta hotelului dar si intr-o alta locatie unde am parcat si noi (parcare pazita situata la aprox 1.5km de hotel, am fost transportati la si de la masina personala cu masina hotelului). Grija mare unde opriti masina chiar si pt scurt timp, unor romani li s a dat amenda dupa ce initial au vrut sa le ridice masina desi oprisera in fata hotelului doar pt a descarca bagajele si a face check-in-ul, urmand a fi indrumati la parcarea secundara. Paza hotelului nu a intervenit pt a explica situatia, domnii nu intelegeau engleza.. In ceea ce priveste mancarea, pt sejurile mai mari de 6 nopti, poti servi cina la cele 3 restaurante tematice, cu rezervare. La restaurantul Teppanyaki am servit cea mai delicioasa cina, m-as intoarce la Effect Grand Victoria doar pt aceasta . Chef-ul gateste mancarea chiar in fata ta si totul este la superlativ. Cea de-a doua cina tematica se poate lua la restaurantul La Bella Italia, mancarea ok, merita incercat. Ultimul restaurant este cel japonez unde se serveste sushi, foarte bun si variat. Am mancat cel mai bun cheesecake cu macha si ceai verde. Mancarea de la main restaurant insa, desi destul de variata, nu foarte gustoasa. Daca nu esti foarte pretentios ai ce manca. Micul dejun tip english breakfast dar si multe produse de patiserie, pancakes, cereale, fructe, legume, mezeluri etc. La pranz mereu au avut cate doua feluri de ciorbe/supe care pe mine m au incantat, mereu calde. Au existat cine tematice si la restaurantul principal, cina bulgareasca, turceasca, mediteraneeana. Snack bar-ul de la piscina este deschis intre 11-17 si e mereu aprovizionat, pizza calda, cartofi prajiti, fripturi, paste, sandvich-uri, burgeri foarte gustosi si dupa pranz gofre cu nuttela, dulceata etc. La piscina exista doua baruri deschise 11-23 de unde poti sa bei cam tot ce vrei de la tarie, cocktailuri la ceaiuri, cafele, sucuri si limonada. Barul din lobby este deschis non stop si personal am baut cocktailuri mai grozave de aici decat de la pool bar, nu stiu care e faza Mini barul din camera este aprovizionat zilnic cu suc si bere. La capitolul curatenie nu am ce comenta, prosoapele s-au schimbat zilnic, lenjeria de doua ori pe sejur. Gunoiul s-a luat si s a spalat pe jos si baia la fel, zilnic. La piscina am gasit sezlonguri in permanenta, indiferent de ora la care am mers, piscina foarte curata, apa si mai rece si mai calda in functie de temperatura de afara. Pt sezlongurile de la plaja, care am inteles ca oricum nu sunt suficiente, intradevar trebuia sa te trezesti la ora 6 sa te treci pe lista si apoi la 8 sa mergi sa ridici tichetul. Poate fi un minus pt cine doreste insa pe noi nu ne a deranjat sa stam pe nisip Plaja e ok, nisip fin, apa surprinzator de calda dar foarte agitata, a fost ancorat steagul galben toata perioada. Pozitionarea hotelului este excelenta, chiar pe faleza si intr-o zona foarte animata a statiunii cu acces facil la plaja, baruri, cluburi, parcuri de distractie, tarabe cu suveniruri. Noi am avut camera pe spate si a fost liniste, nu stiu ce sa zic despre cei cazati in camerele de pe fata hotelului. Echipa de animatie foarte draguta, organizeaza tot felul de activitati si jocuri pe timpul zilei si seara am avut muzica live , music quizz si spectacole cu foc si lumini. Sambata a fost pool party cu make your own cocktail. Personalul de la receptie foarte dragut si amabil, vorbitori de engleza, ne-am inteles usor si ne-au ajutat de cate ori am avut nevoie. Hotelul pune la dispozitie si spa cu sauna si masaj, contra cost, insa noi nu am fost. In ultima zi ne-au dus cu masina hotelului si cu bagajele la parcarea unde am lasat noi masina. Sper ca v-am fost de ajutor, multumesc si concedii placute tuturor!" Andreea #effectgrandvictoria